Efter samtalet
Efter samtalet tar vi gärna del av era reflektioner kring hur det fungerade. Det finns flera sätt att göra det på:
Skicka in reflektioner
Skicka gärna ett mejl till backademokratin@crd.org med era tankar från övning 4: “Vad kan vi göra nu?”.
Dela i sociala medier
Lägg gärna upp en bild på till exempel Instagram Stories eller LinkedIn och tagga oss så vi kan dela vidare bilden.
Du kan också gå med i Backa Demokratins egen Facebookgrupp och dela en bild, en fundering eller en reflektion från ert samtal. Där kan andra i gruppen ta del av det och fortsätta diskussionen.
Obs! Innan du delar information om samtalet är det viktigt att du frågar om tillåtelse först.