Efter samtalet

Efter samtalet tar vi gärna del av era reflektioner kring hur det fungerade. Det finns flera sätt att göra det på: 

Skicka in reflektioner

Skicka gärna ett mejl till backademokratin@crd.org med era tankar från övning 4: “Vad kan vi göra nu?”.  

Dela i sociala medier

Lägg gärna upp en bild på till exempel Instagram Stories eller LinkedIn och tagga oss så vi kan dela vidare bilden.

Du kan också gå med i Backa Demokratins egen Facebookgrupp och dela en bild, en fundering eller en reflektion från ert samtal. Där kan andra i gruppen ta del av det och fortsätta diskussionen.

Obs! Innan du delar information om samtalet är det viktigt att du frågar om tillåtelse först.